Proces GRAFIČKOG DIZAJNA
Naš radni proces
Analiza i planiranje
Grafičkim dizajnom zovemo sam komunikacijski proces (koji uključuje i istraživanje, analizu i planiranje).
Dizajn
Dizajnirati znači stvarati slike koje komuniciraju određene ideje na vizualan način.
Dorada
Ovo je jako bitna faza u izradi grafičkog proizvoda jer u njoj proizvod dobija svoj konačni izgled i oblik prikladan za svoju upotrebu.
Zašto nam treba grafički dizajn?
Početak svakog grafičkog dizajna bi trebao biti izrada vizualnog identiteta. Njegova namjena je da svaki budući grafički dizajn materijala pripada jednoj cjelini. Da ne budu različiti već da su prepoznatljivi. Time dolazimo do brendiranja kompanije.
bRENDING
Grafički dizajn neophodan je za bilo koji posao koji želi da bude ispred konkurencije. Kreiranje sadržaja na inovativan način koji može riješiti problem ili promovirati ideju. Štaviše, odličan posao dolazi sa sjajnim prezentacijama.
Efikasnost
Efikasan dizajn, protkan profesionalnim grafickim oblikovanjem šalje jasnu poruku "Ja sam markantan", "Ja sam kompanija koju vi trebate".
kredibilitet
Grafičko dizajniranje važno je za svako poslovanje koje želi izgraditi kredibilitet u svojim oblastima. Dobar sadržaj koji rješava problem publike natjerat će ih da vjeruju vašim savjetima i da vas počnu smatrati stručnjakom za svoje područje.
Vaša poruka
Svaka kompanija ima svoju priču i stoga je treba s pravom prenijeti publici. Svaki pojedini element vašeg dizajna je važan i označava bilo koju emociju ili osjećaj koji podržavaju vašu poruku.