Zašto nam treba logotip?
Da bi neki brend mogao da bude prepoznat kao originalan, odnosno jedinstven na tržištu, ključnu ulogu u tome upravo ima logotip. Iako mnogi nisu upoznati sa tim zbog čega je logo toliko bitan, navešćemo samo nekoliko razloga zašto je izuzetno važno da on bude kreiran prema pravilima aktuelnog marketinga.
bRENDING
Grafički dizajn neophodan je za bilo koji posao koji želi da bude ispred konkurencije. Kreiranje sadržaja na inovativan način koji može riješiti problem ili promovirati ideju. Štaviše, odličan posao dolazi sa sjajnim prezentacijama.
Efikasnost
Efikasan dizajn, protkan profesionalnim grafickim oblikovanjem šalje jasnu poruku "Ja sam markantan", "Ja sam kompanija koju vi trebate".
kredibilitet
Grafičko dizajniranje važno je za svako poslovanje koje želi izgraditi kredibilitet u svojim oblastima. Dobar sadržaj koji rješava problem publike natjerat će ih da vjeruju vašim savjetima i da vas počnu smatrati stručnjakom za svoje područje.
Vaša poruka
Svaka kompanija ima svoju priču i stoga je treba s pravom prenijeti publici. Svaki pojedini element vašeg dizajna je važan i označava bilo koju emociju ili osjećaj koji podržavaju vašu poruku.
blog
Savjeti i novosti
Kako korisničko iskustvo (UX) može uticati na vaš SEO
Korisničko iskustvo (UX) se reklamira kao jedan od najkritičnijih faktora za efikasan SEO u 2021. S obzirom da se prosječan raspon pažnje korisnika interneta naizgled smanjuje
Zašto su Chatbotovi važni?
Chatbotovi su najnoviji trend e-trgovine. Svi pričaju o njima, ali kao i kod svih trendova, mnoga pitanja ostaju bez odgovora: Šta su zapravo chatbotovi? Koje
Plaćene reklame ili plaćene pretrage: u čemu je razlika i šta je bolje za vaše poslovanje?
Milijarde ljudi koriste pretraživače i društvene medije za pregledavanje, istraživanje i kupovinu proizvoda i usluga, plaćeni oglasi na društvenim mrežama i plaćeni oglasi za pretraživanje mogu pomoći privući više potrošača i prodaje za vaše poslovanje. Ali