Chatbotovi su najnoviji trend e-trgovine. Svi pričaju o njima, ali kao i kod svih trendova, mnoga pitanja ostaju bez odgovora:
- Šta su zapravo chatbotovi?
- Koje vrste chatbotova postoje?
- Koliko su “pametni”?
- Trebate li investirati u chat botove za svoj posao?
Šta je chatbot?
Chatbot je softver umjetne inteligencije (AI) koji može simulirati razgovor s korisnikom na prirodnom jeziku putem aplikacija za razmjenu poruka, web stranica, mobilnih aplikacija ili putem telefona.
Primjena chatbotova na poslovne slučajeve je re
Primjena chatbotova na poslovne slučajeve je rezultat demokratizirane tehnologije posljednjih godina.
Kako kupci postaju zahtjevniji ne samo u pogledu načina na koji odluče da kupuju, već i u pogledu načina na koji žele komunicirati s preduzećima, mnoga tradicionalna online iskustva jednostavno nisu dovoljno sposobna.
Kupci očekuju da će moći pronaći informacije koje traže jednim klikom na dugme i treptajem oka.
Vrste chatbotova
1. Chatbotovi na web stranici.
Na mnogo načina, chatbotovi na web stranicama su neke od najpopularnijih vrsta chatbotova.
Budući da toliko preduzeća sada koristi pogodnost i komunikaciju uživo na licu mjesta kako bi pomogla klijentima, dodavanje chatbot-a za poboljšanje tog personaliziranog iskustva često nije jednostavno.
Chat botovi web stranice mogu obavljati mnogo različitih funkcija:
- Pozdrav klijentima.
- Automatski predlaže članke sa čestim pitanjima.
- Rezervacija termina.
2. Facebook chatbot
Facebookova platforma za chat bot preko Messengera je još jedan ključni dio tehnologije koji treba pratiti.
Facebook Messenger chat botovi ne samo da pružaju automatiziranu razmjenu poruka kako bi odgovorili ili pružili informacije, već služe i kao centralno središte za mnogo marketinga na društvenim mrežama za neke od najvećih brendova u industriji.
A kako se više konverzacijskih robota nastavlja razvijati, sve više poduzeća će sigurno vidjeti povećanje prodaje i produktivnosti.
Sa više od 1,2 milijarde aktivnih mjesečnih korisnika na Facebook Messengeru, kompanije koje su na Facebooku mogu odmah vidjeti vrijednost dodavanja chat bota u njegovo prisustvo u Messengeru.
Međutim, zaroniti u Facebook Messenger chat botove zahtijeva od vas da dobro razumijete svoju postojeću bazu korisnika.
Poslovna prednost Chatbot-a izvan korisničke podrške
Poslovna odluka o implementaciji chatbotova ne mora se odnositi samo na to da se kupcima ponudi bolje iskustvo u smislu korisničke usluge.
Smanjenje operativnih troškova
Budući da chatboti mogu pomoći kod 4 najčešće frustracije kao što su brzo dobivanje odgovora na jednostavne stvari ili dobivanje osnovnih informacija o poslu, chatboti mogu lagano obavljati osnovne zadatke podrške.
Na primjer, kada kupac postavi uobičajeno pitanje , chatbot može lako razumjeti kontekst i dati članak na česta pitanja u kojem se objašnjavaju vaša pravila isporuke.
Ako kupac želi znati kako može izvršiti međunarodnu narudžbu, chatbot je jedinstveno pogodan da pruži brz odgovor na to.
Čak i ako kupac pita kako može razgovarati s čovjekom, chatbot može lako eskalirati zahtjev vašem timu za podršku.
Automatizacija generisanja potencijalnih kupaca
Chatbotovi mogu pomoći vašem preduzeću da lakše stekne klijente nego ljudski agenti.
To je zato što moderni chat botovi koriste obradu prirodnog jezika i direktne poruke za razgovor s klijentima.
Postavljanjem niza kvalificirajućih pitanja, usmjeravate korisnike na najbolje mjesto gdje mogu pronaći informacije koje žele.
Na primjer:
- Zdravo! Moje ime je ……., mogu li vam pomoći s nečim?
- Koji proizvodi vas zanimaju? Nudimo A, B i C.
- Trebate li pomoć s ovim proizvodom? Ovdje imamo članak koji vam može pružiti više detalja. Da li biste je htjeli pročitati?
- U koje vrijeme želite da vas nazovemo?
- Koje su vaše kontakt informacije da to mogu proslijediti našem timu?
Vaša implementacija chatbot-a također može inteligentno analizirati ono što je klijent završio ili nije završio.
Zašto su chatbotovi važni?
Chatbot aplikacije pojednostavljuju interakciju između ljudi i usluga, poboljšavajući korisničko iskustvo. Istovremeno, oni nude kompanijama nove mogućnosti da poboljšaju proces angažovanja kupaca i operativnu efikasnost smanjenjem tipičnih troškova korisničke usluge.
Da bi bilo uspješno, rješenje za chat bot bi trebalo biti u stanju da efikasno obavlja oba ova zadatka. Ljudska podrška ovdje igra ključnu ulogu: bez obzira na vrstu pristupa i platforme, ljudska intervencija je ključna u konfiguraciji, obuci i optimizaciji chatbot sistema.
Ako želiš poboljšati svoje poslovanje, nudimo usluge instalaciju chatbota na web stranicu ili facebook/ instagram.