Milijarde ljudi koriste pretraživače i društvene medije za pregledavanje, istraživanje i kupovinu proizvoda i usluga, plaćeni oglasi na društvenim mrežama i plaćeni oglasi za pretraživanje mogu pomoći privući više potrošača i prodaje za vaše poslovanje.
Ali koja je razlika između plaćene reklame na društvenim mrežama i plaćene pretrage (Google Ads ) i kako znati koja će donijeti najveći prihod vašem poslovanju?
A ako tražite još više savjeta o digitalnom marketingu, nudimo besplatne konsultacije putem instagrama poruke!
Šta su reklame na društvenim mrežama?
Dakle, šta su plaćene reklame? Plaćena reklama na društvenim mrežama je praksa promocije vaših proizvoda, odaberete ciljanu grupu ljudi kojima će se prikazivati reklama. Uz ovu strategiju digitalnog oglašavanja , možete platiti da oglašavate svoj brend većem broju potrošača na društvenim mrežama.
Vaš oglas će se pojaviti na kanalima vijesti korisnika kako bi mogli vidjeti vaše proizvode i usluge dok pregledavaju svoja dnevna ažuriranja. Plaćene reklame odlična su strategija koja vam pomaže da dosegnete više članova vaše ciljne publike na društvenim mrežama.
Šta su plaćene pretrage?
Plaćene pretrage su proces plaćanja za reklame koje se prikazuju na vrhu stranica s rezultatima tražilice (SERPs) , obično na Google-u. Plaćeni oglasi za pretraživanje općenito su reklame koje se plaćaju po kliku (PPC) koje se prikazuju iznad rezultata organskog pretraživanja.
Uz 93% online iskustva počevši od pretraživača, plaćeni oglasi za pretraživanje su odličan način da promovirate svoju marku većem broju potrošača i povećate svijest o brendu za vaše poslovanje.
Sada kada znate odgovor na pitanje “šta su plaćene pretrage i reklame na društvenim mrežama”, možemo uporediti ove dvije vrste internetskih oglasa .
Dakle, koja je zapravo razlika između plaćenog pretraživanja i plaćenih društvenih oglasa? Nekoliko faktora čini ove oglase različitim, uključujući:
1. Formati oglasa
Jedna od najznačajnijih razlika između plaćenih društvenih i plaćenih oglasa za pretraživanje je njihov format i izgled. Iako su plaćene pretrage i plaćene reklame na društvenim mrežama digitalne reklame , način na koji se pojavljuju korisnicima može se razlikovati.
Plaćeni oglasi za pretraživanje obično će se pojaviti na vrhu stranice rezultata pretraživanja kada korisnik pretražuje ključnu riječ ili frazu . To znači da su plaćeni oglasi za pretraživanje uglavnom tekstualni jer izgledaju slično ostalim rezultatima organskog pretraživanja .
S druge strane, plaćeni oglasi na društvenim mrežama pojavljuju se na korisnikovom newsfeedu i obično možete imati više slobode da odaberete kako želite da vaš oglas izgleda. Možete birati između privlačnih slika , intrigantnih video zapisa , odlomka teksta ili kombinacije ova tri.
2. Funkcije ciljanja
Još jedna ključna razlika između plaćenih društvenih i plaćenih pretraga je njihova sposobnost ciljanja. Iako vam i plaćeno pretraživanje i plaćeni oglasi na društvenim mrežama omogućavaju ciljanje određenih potrošača, način na koji to rade je malo drugačiji.
Mnoge platforme društvenih medija omogućavaju vam da ciljate potrošače na osnovu nekoliko faktora, uključujući godine, interesovanja i lokaciju. Ove funkcije ciljanja omogućit će vam da prilagodite plaćene društvene oglase kako biste promovirali svoj brend korisnicima koji će smatrati da su vaši oglasi zanimljivi i relevantni.
Uz plaćene oglase za pretraživanje, također možete ciljati potrošače prema njihovoj demografiji i interesima. Međutim, plaćeni oglasi za pretraživanje također vam omogućavaju da ciljate potrošače prema ključnim riječima i frazama koje koriste prilikom pretraživanja.
Možda ćete morati da uradite istraživanje ključnih reči da biste uspješno identifikovali koje riječi i fraze vaša ciljna publika traži. Zatim možete licitirati za ove ključne riječi kako biste svoje plaćene oglase za pretraživanje prikazali na vrhu SERP-a svaki put kada korisnik pretražuje te riječi ili fraze.
3. Namjera korisnika
Posljednja razlika između plaćenih reklama na društvenim mrežama i plaćenih oglasa za pretraživanje, svaki od njih zadovoljava različite namjere korisnika. Kada potrošači koriste pretraživače i društvene mreže, često ih koriste iz različitih razloga.
Za pretraživače, korisnici obično traže odgovore ili rješenja na određeni upit ili istražuju određenu temu kako bi saznali više informacija. To znači da vaši plaćeni oglasi za pretraživanje mogu direktno pomoći potrošačima da pronađu informacije i odgovore koje traže, zadovoljavajući njihovu namjeru pretraživanja .
S druge strane, većina korisnika skroluje kroz svoj newsfeed kako bi vidjeli vijesti i ažuriranja drugih korisnika, brendova, poznatih ličnosti i još mnogo toga. Možda ne traže aktivno rješenje ili odgovor na upit.
Kao rezultat toga, vaši plaćeni oglasi na društvenim mrežama mogu pomoći korisnicima da saznaju više o vašem brendu i vašim proizvodima i uslugama, a da ne moraju puno istraživati sa svoje strane.
Dakle, sada kada smo prešli preko razlike između plaćene pretrage i plaćenih društvenih mreža, možda se pitate koja je najbolja za vaše poslovanje.
Odlučivanje o tome koji je pravi za vaše poslovanje može ovisiti o nekoliko faktora, uključujući vaše poslovne ciljeve i marketinški budžet .
Plaćene pretrage
Možda biste trebali razmotriti plaćeno pretraživanje ako imate na umu sljedeće ciljeve:
- Želite da vidite rezultate što je brže moguće
- Želite prilagoditi potrošnju na oglase
- Želite da povećate svoju vidljivost u pretraživačima
- Želite da dosegnete članove svoje ciljne publike na pretraživačima kao što je Google
Ako želite povećati svoje prisustvo u SERP-ovima i zaraditi više web prometa i klikova pružanjem rješenja i odgovora na bolne tačke i pitanja vaše ciljne publike, onda bi plaćena pretraga mogla biti prava za vaše poslovanje.
Reklame na društvenim mrežama
Možda biste željeli razmotriti reklame na društvenim mrežama ako imate na umu sljedeće ciljeve:
- Želite kreirati emocionalne i privlačnije oglase koji će odjeknuti vašoj ciljnoj publici
- Želite da vaši oglasi sadrže više vizuelnih elemenata , kao što su fotografije i video zapisi
- Želite dosegnuti više potrošača na platformama društvenih medija
Ako želite povećati svijest o svom brendu na platformama društvenih medija i kreirati ciljanije i relevantnije oglase za korisnike društvenih mreža, onda bi plaćene društvene mreže mogle biti najbolja opcija za vaše poslovanje.
Međutim, ako želite maksimizirati svoj prihod i prodaju, preporučujemo kombinaciju plaćenih društvenih i plaćenih oglasa na pretraživačkoj mreži.
Kada koristite mješavinu oba, možete dosegnuti više potrošača u svojoj ciljnoj publici i na tražilicama i na platformama društvenih medija. I kao rezultat toga, moći ćete kreirati prilagođenije i personaliziranije marketinške poruke koje vam mogu pomoći da povećate svoju vidljivost na mreži i povećate konverzije i web promet za vaše poslovanje.
Ako želite povećati svoj prihod što je više moguće, korištenje plaćenih društvenih i plaćenih oglasa za pretraživanje je neophodno.