Trenutno pregledavate Kako povećati prodaju?

Kako povećati prodaju?

Kako povećati prodaju

Prodaja može biti izazovna jer uključuje složen proces ljudskog ponašanja i spoznaje.

Bilo da prodajete digitalni proizvod na mreži ili vodite običan posao, ovi principi će raditi za vas. Oni će vam pomoći da privučete više posjetitelja u vaš marketinški tok i pretvorite slučajne posjete u prodaju .

Ako se zapitate kako povećati prodaju? Tada morate razumjeti svoju publiku. Primjenom psihologije potrošača na svoje prodajne strategije, možete kreairati učinkovitije marketinške kampanje, povećavajući i prodaju i zadovoljstvo kupaca. Nudimo ti 7 savjeta kako povećati prodaju.

Pokažite svoj puni potencijal

Kupci ne bi trebali napustiti vaše poslovanje s nekim proizvodima ili uslugama, već bi trebali biti potpuno zadovoljni. Važno je učiniti da kupci preferiraju vaše poslovanje u odnosu na druge tako što ćete maksimalno iskoristiti kvalitetne, jedinstvene i inovativne proizvode koji mogu nadmašiti sličnu proizvodnju na tržištu.

Previše vlasnika preduzeća, posebno onih u industriji profesionalnih usluga, ne daje dovoljno obrazovanja i informacija unaprijed. Kada date više informacija nego što vam je prijatno, vi osnažujete svoje klijente i zapravo ih približavate vašem poslovanju.

Ponudite nešto besplatno

Primanje nečega besplatno čini da se ljudi osjećaju posebno i požele da uzvrate uslugu. U svojoj knjizi “Udjecaj: psihologija uvjeravanja”, dr Robert Cialdini i izvještava kako je jedan konobar povećao svoj bakšiš za 3% nudeći gostima mentu nakon večere. Kada je ponudio dvije menet, bakšiš je porastao za 14%.

Dajte kupcima mali besplatni novac – može biti jeftin poput kolačića ili naljepnice – kako bi se osjećali dobro i povećali šanse da će kupiti od vas. Evo još jedan primjer, kada izvadite u banci karticu poslije potpisa ugovora dobiješ hemijsku olovku, parfem za auto, fasciklu. To čak i uključuje besplatnu promociju o kojoj ćemo poslije pričati.

Ispričajte svoju priču vizuelno

Vizuelni prikazi mogu pomoći da vaša poruka postane djelotvorna. Stvari kao što su video zapisi, tabela, slike, ilustracije ili bilo koji drugi element koji govori neke informacije vizuelnim putem će pokazati kako problem vašeg potencijalnog klijenta biti riješen onim što prodajete. Koristeći slike stvarate kontrast, koji može stvoriti osjećaj hitnosti.

Inovacija i jednostavnost

Termin prodajna inovacija ima širok spektar potencijalnih primjena. Inovacija može doći u nekoliko oblika do različitog stepena. To bi mogla biti nova strategija koju vaše poslovanje nerado provodi. Ili bi to mogao biti način da promijenite način na koji trenutno pristupate medijima.

Iako se definicija koncepta razlikuje od osobe do osobe i situacije do situacije, postoji konzistentna nit kroz svako njegovo razumijevanje – napredak. Inovacija znači ići naprijed – to znači pokušati nešto drugačije da uradite što bolje. Inovacija ne mora da znači razmišljanje na misao kakvu niko drugi nikada ranije nije imao. To ne mora biti neki hrabri novi izum, predstavljen uživo ispred hiljadu ljudi. To se ne mora dogoditi u masovnim razmjerima sa jednako ogromnim implikacijama. Inovacija uvijek može imati utjecaja – bez obzira na oblik.

Prvi primjer inovacije – kreiranje kreiranje profila na društevnim medijima i promovisanje na istim.

Shvatite šta motiviše vaše kupce da kupuju

Uložite vrijeme da saznate šta motiviše vaše kupce (ili potencijalne klijente). Odvojite vrijeme da upoznate njihove potrebe, izazove, brige i strahove. Prvo ih služite, a vaši interesi će zauzvrat biti zadovoljeni.

Dok učite o svojim klijentima, također ulažete vrijeme da bolje educirate svoje klijente kako biste ih istovremeno pomaknuli dalje niz prodajni lijevak. Ljudi kupuju jer imaju neku bol ili potrebu. Shvatite potrebe svojih kupaca, riješite tu potrebu i imat ćete mnogo veće šanse za prodaju.

Emocionalni odnosi su ključ uspjeha , a radost je nesumnjivo jedna od najmoćnijih emocija koje motiviraju kupce da se uključe u zajednicu vašeg brenda. Budući da bi se svi radije osjećali srećno nego tužno, možete povećati poželjnost svog brenda inspirirajući radost u svakoj fazi vašeg korisničkog iskustva.

Iznenadite klijente

Ako vaš rad i komunikacija sa klijentom ne odražavaju posao i uslugu koju biste željeli od nekog drugog, nećete steći povjerenje koje tražite. Ako stalno kasnite na sastanke, ne pokušavate da uspostavite dublji odnos sa klijentom i zanemarite njegove potrebe, on se neće osećati kao da ga cijenite kao klijenta.

U nekom trenutku tokom vašeg odnosa sa klijentom, pitajte kako oni misle, šta žele. Da li se osjećaju kao da dajete sve što imate da im ponudite? Da li klijent misli da dobro komunicirate? Ako imaju nedoumice, saslušajte ih i ispravite ih u skladu s tim. Važno je slušati da biste razumjeli, umjesto da slušate kako biste odmah mogli odgovoriti ili se braniti. 

Povjerenje može biti teško kvantificirati, ali uz pravi plan igre, moći ćete steći osjećaj da vaši klijenti vjeruju vama i vašoj stručnosti. 

Marketing

Marketing je definitivan način koji pomaže u povećanju prodaje. Kroz marketing, proizvodi i usluge, koji su jedinstveni i kvalitetni, uglavnom privlače pažnju kupaca i pritom ih čine cijenjenim potrošačima. Kupci su jedine opcije koje vam mogu pomoći da povećate prodaju. Marketing može uključivati ​​i nagrađivanje kupaca.

Iz dana u dan digitalni marketing sve više i više dominira u poslovnom svijetu. Danas smo svi na pametnim uređajima kao što su telefon, televizor, laptop, računar i pri tome koristimo društvene mreže, kreiranje kampanja na društvenim mrežama kao što su facebook, instagram, linkedin, google donose odlične rezultate za uloženi novac i odmah imate rezultate i znate na čemu ste. Ukoliko prodajete putem web shpo-a kreirajte kampanje koristeći Conversion kampanje i povežite Pixel koji služi za praćenje i pronalazak publike koja je spremna na kupnju.

Kako povecati prodaju

Nije bitno imati pravi proizvod, jeftin, kvalitetan već je bitno ga prodati.Besplatne konsultacije putem poruke na instagramu. Ako želite postaviti pitanje putem email-a, predmet email-a stavite Kako povećati prodaju? Poboljšamo zajedno poslovanje uz Step2Digital – Siguran korak u digitalni svijet.