Trenutno pregledavate Šta je to Email Marketing?

Šta je to Email Marketing?

Pitate se šta je to Email Marketing?

Email marketing je oblik marketinga u kojem poduzeća koriste email za promociju svojih proizvoda ili usluga. To je vrsta direktnog marketinga, što znači da kompanija komunicira sa potrošačem bez pomoći posrednika.

email marketing

Email se može koristiti za izgradnju odnosa s potencijalnim klijentima, pretvaranje potencijalnih klijenata i osiguravanje izvrsnog iskustva postojećim klijentima.

Načini marketinga putem emaila

Serije email dobrodošlice

Kada kupac prvi put stupi u interakciju s kompanijom, preduzeće obično šalje automatizirani niz emailova s objašnjenjem više o organizaciji i njenom proizvodu. Na primjer, tehnološka kompanija koja nudi besplatnu probnu verziju softvera poslat će informativne veze kako bi pomogla korisniku da dobije maksimalnu vrijednost od alata. Pred kraj probnog perioda mogu slati emailove usmjerene na pretvaranje osobe u plaćenog klijenta. Ovi emailovi su visoko ciljani na osnovu ponude sa kojom je korisnik komunicirao.

Email newsletters – Bilteni

Newsletters (bilteni) su općeniti emailovi koje se redovno šalju. Obično će sadržavati ažuriranja kompanije i veze do sadržaja bloga ili drugog materijala koji primatelju može biti zanimljiv. Newsletteri su jeftin način da ostanete u kontaktu s mnogim ljudima. Kada kupac stupi u interakciju s nečim u jednoj od ovih emailova; na primjer, ako preuzmu e -knjigu, preduzeće ih može staviti na ciljaniji niz emailova.

Email podsjetnici

Poduzeća šalju podsjetnike emailom korisnicima koji nisu završili započeti zadatak. Ako je neko pogledao proizvod u trgovini e -trgovine, ali nije kupio, trgovina može poslati email podsjećajući ga da dovrši transakciju.

Transakcijski email, poput emaila nakon kupovine

Kada kupac obavi kupovinu, preduzeća često šalju niz emailova u kojima im govore više o proizvodu. Email nakon kupovine bitan je za povećanje lojalnosti kupaca, na primjer, ako se vaš proizvod temelji na pretplati, jer povećavaju vjerovatnoću da će kupac pronaći vrijednost u usluzi i nastaviti plaćati. Emailovi nakon kupovine mogu se koristiti i za prodaju drugih ili novih proizvoda ili za pokretanje preporučenih kampanja.

”Nurture email”

Nurture emailovi pružaju potencijalnim korisnicima ciljani sadržaj na osnovu problema koje pokušavaju riješiti. To mogu biti veze do postova na blogu, bijele knjige ili video vodiči. Cilj ovih emailova je pružiti perspektivu s korisnim informacijama koje drže vašu kompaniju na umu i na kraju pretvaraju potencijalnog klijenta u novog kupca.

”Hladni” email

Preduzeća ponekad šalju hladne emailove ljudima s kojima ranije nisu imali kontakta. Ove poruke su obično najmanje učinkovit oblik marketinga putem emaila. Međutim, oni mogu raditi u nekim vrstama B2B prodaje ako su visoko ciljani i poslani s osobnog računa.

Promotivni email

Email trgovci mogu koristiti promotivne emailove za informiranje postojećih ili potencijalnih kupaca o posebnim ponudama, sezonskim ponudama ili drugim promocijama prodaje.

email marketing

Zašto email marketing?

Sada kada smo odgovorili na pitanje: Šta je to email marketing? U nastavku ćemo objasniti drugo najčešće pitanje: Zašto email marketing?

Marketing putem emaila vrijedan je jer ne košta puno, ali je vrlo učinkovit. Evo nekih prednosti email marketinga:

  • Email marketing ne košta puno. Marketing putem emaila besplatan je osim troškova softvera jer posjedujete svoju listu kontakata. To znači da je lako ostvariti odličan povrat ulaganja. Zapravo, u svom Izvještaju o praćenju marketinškog emaila za 2019., Udruženje za direktni marketing stavilo je ROI marketinga putem emaila na 42 USD za svaki potrošeni dolar.
  • Email marketing je efektivan. Marketing putem emaila cilja na ljude koji su već izrazili interes za vaše poslovanje ili proizvod, što znači da im je potrebno manje njegovanja od onih koji ne poznaju vašu kompaniju. Također možete segmentirati potencijalne kupce i klijente na osnovu njihovih potreba i interesa praćenjem njihove interakcije s vašim marketinškim materijalom i putem obrazaca za generiranje olova. To vam omogućava da im šaljete sadržaj i ponude koje će ih najvjerojatnije zanimati.
  • Email marketing je fleksibilan. Marketing putem e -pošte fleksibilan je alat koji možete koristiti u cijelom prodajnom toku. Izgledi u ranoj fazi procesa kupovine će imati koristi od korisnih informacija o njihovom problemu. Kad počnu komunicirati s vašim emailovima, možete fokusirati sadržaj na svoj proizvod. Kako se potencijalni klijent približava odluci o kupovini, možete im slati ponude ili popuste kako biste ih uvjerili u kupovinu.
  • Kada ne koristiti email marketing? Ako je vaš primarni marketinški cilj povećati veličinu svoje publike, marketing putem emaila vjerojatno neće pomoći. To je zato što morate imati email adresu kupca ili potencijalnog kupca da biste mogli komunicirati s njima. Ako želite povećati svijest o robnoj marki, možda će vam biti bolje koristiti druge marketinške kanale, na primjer, plaćene oglase, SEO, sadržajni marketing (npr. Webinare) ili društvene medije.
email marketing

Najbolji načini marketinga putem emaila

Pa kako funkcionira marketing putem emaila? Prilikom rada na strategiji marketinga putem emaila postoje neke najbolje prakse koje biste trebali slijediti. Evo pogleda na neke od njih.

Segmentirajte svoju publiku i pošaljite relevantan sadržaj

Segmentiranje vaše publike omogućuje vam stvaranje ciljanih marketinških kampanja putem emaila koje koriste sadržaj sa kojim će se svaka grupa povezati. Svoju publiku možete segmentirati prema tome gdje se nalaze na putu kupca, kao i prema njihovim interesima.

Automatizirajte procese

Automatiziranje procesa marketinga putem emaila osigurava da šaljete u optimalno vrijeme za konverziju, a istovremeno smanjuje količinu ručnog rada koji vaš tim treba obaviti. Samo postavite učinkovite okidače i dopustite softveru da odradi ostatak posla. O automatizaciji emaila detaljnije govorimo na kraju ovog članka.

Pratite i mijenjajte ono što ne funkcioniše

Marketing putem e -pošte nije egzaktna nauka. Neke stvari koje radite funkcionirat će prema očekivanjima, dok druge neće. Većina rješenja za marketing putem emaila pruža uvid i analitiku koju možete koristiti za optimizaciju kampanje. Ima li jedan od vaših emailova nižu stopu otvorenosti od prosječne? Zatim promijenite naslov ili vrijeme slanja emaila. Ima li jedna od vaših poruka loš klikovni postotak? Zatim razmislite o pomicanju ponude dalje po emailu ili promjeni poziva na radnju. A/B testiranje je koristan način za poboljšanje efikasnosti i stope konverzije vaših emailova. Da biste to učinili, samo sastavite dvije različite verzije istog emaila, a zatim ih pošaljite malom uzorku kupaca da vidite koja od njih ima bolje rezultate. Jedna uobičajena stvar za koju se koristi A/B testiranje je poboljšanje otvorene stope. Samo napišite dvije retke naslova za isti email, pošaljite obje verzije istom broju kupaca i pogledajte koju će još osobu pročitati. U svojoj kampanji koristite email s boljim učinkom. Također možete testirati pozive na akciju, vrijeme slanja emaila ili različite ponude.

Nemojte spamovati svoju listu

Može biti u iskušenju da se često obratite cijeloj listi s informacijama o vašem proizvodu. Međutim, ovo može djelovati neželjeno i natjerati ljude da se odjavljuju. Držite se emaila svojim kontaktima vrijednog materijala koji je povezan s njihovim potrebama i gdje se nalaze u ciklusu kupovine.

Sada kada znate šta je to email marketing, s hrpom savjeta, taktika i primjera pri ruci možete osnažiti svoju marketinšku strategiju.

Step2Digital agencija za digitalni marketing i web dizajn pomaže kompanijama da izgrade brend i ostvare porast poslovanja. Ukoliko želite više informacija ili ste zainteresovani za neke od naših mnogobrojnih usluga, posjetite našu kontakt stranicu.

Ukoliko želite saznati više o vrstama marketinga i marketinškim strategijama i taktikama, pročitajte naše blogove:
Šta je Outreach Marketing?
Šta je Email Marketing?
Kako digitalni marketing pomaže rastu poslovanja?
Razlozi zašto morate imati web stranicu