You are currently viewing Šta je Outreach Marketing?

Šta je Outreach Marketing?

Pitate se šta je Outreach Marketing?

Outreach marketing je strategija koja ima za cilj pronaći pojedince i organizacije koje bi mogle zanimati vaše poslovanje. Pomaže u povećanju prepoznatljivosti robne marke, olakšava promociju i povećava prihod.

outreach marketing

Osnovna ideja je pružiti poticaj u zamjenu za uslugu, a ne inzistirati na tome da kupci nabave robu ili usluge od vaše kompanije. Outreach marketing omogućava obostrano korisnu saradnju za obje strane.

Za razliku od velikih korporacija koje imaju dovoljno sredstava za raskošne, velike kampanje, male kompanije često ne mogu priuštiti kampanje istog kalibra. Kako se male kompanije mogu uključiti u višestrane aktivnosti? Relativno jeftina rješenja se nude zbog nedavnog digitalnog napretka.

  • Povećanje vašeg prisustva online. Ova vam strategija omogućuje povećanje dosega širom svijeta. Možete pronaći partnere koji će vaš brend promovirati u svoju bazu posvećenih kupaca. Na ovaj način vaša će publika rasti bez vašeg sudjelovanja.
  • Poboljšanje kvalitete sadržaja. Lokalizacijom i optimizacijom sadržaja web stranice moguće je privući više korisnika. Procijenite šta uspješni blogeri i pisci rade kako bi privukli širu publiku. Izmijenite postojeće uspješne strategije za promociju svojih proizvoda ili usluga.
  • Personalizirani pristup. Onome što radite na webu morate dodati ljudski dodir. Uz pomoć blogova i linkova, na primjer, možete razviti personalizirani pristup za klijente.
  • Kreiranje i osnaživanje saradnje. Mala preduzeća mogu kombinirati svoje resurse i popuniti praznine jedno za drugo kako bi pomogla u proširenju baze kupaca.

Ove četiri prednosti glavni su razlozi zbog kojih bi se mala kompanija htjela baviti outreach marketingom.

Konačno, outreach marketing odličan je način za postizanje konkurentske prednosti. Bilo koja organizacija može ostvariti ove prednosti s odgovarajućim marketinškim strategijama.

Email marketing vs Outreach Marketing

Značajna razlika između ova dva načina je što se u outreach marketingu šalje poruka korisnicima koji nisu upoznati s vašim poslovanjem. Uz marketing putem emaila, email poruke se uvijek stvaraju i šalju vašoj ciljnoj publici koja se odlučila za primanje obavijesti od vaše kompanije. Outreach marketing se odnosi na:

  • isporučivanje oglasa korisnicima koji su posjetili vašu web stranicu;
  • saradnja sa službom za obogaćivanje podataka radi dobijanja spiska donosilaca odluka;
  • pokušavajući doći do svoje publike na platformama društvenih medija.

”Cold email” Outreach-a savršen je za ciljanje korisnika koji traže moguća rješenja za svoje postojeće probleme i potrebe.
Što se tiče marketinškog emaila, ovo je još jednom za korisnike koje zanimaju vaše vijesti i ponude. Marketing putem emaila odnosi se na:

  • klijente koje želite zadržati;
  • korisnici koji posjećuju vašu web stranicu, ali nisu predani;
  • potencijalni kupci koji su se pretplatili na besplatno probno razdoblje;
  • korisnici koji su pristali primati e -poštu od neke kompanije.

Kako raditi Outreach Marketing?

Dođite s intrigantnim temama
Pokažite vrijednost
Nastavite istraživati
Pokažite kako će im to koristiti
Potaknite korisnike na razmjenu povratnih informacija

Sada se postavlja pitanje: kako možete učinkovito postići outreach marketing? Različiti stručnjaci dijele različite pristupe outreach marketingu. Pripremili smo pet najkorisnijih.

Dođite sa intrigantnim temama

Statistika pokazuje da je prosječna stopa otvorenosti emaila trenutno oko 18%. Redak predmeta emaila vaša je prva prilika da se istaknete u prijemnom sandučetu primatelja. Možda bi vam se moglo činiti kao izazov stvoriti zanimljiv sadržaj za nekoga koga čak i ne poznajete. Ključno je personalizirati naslove kako biste izbjegli filtere za neželjenu poštu koji su danas uobičajeni. Pokažite kako primatelj može imati koristi samo otvaranjem vaše poruke u 5-7 riječi.


Pokažite vrijednost

Ako počnete s izvrsnim rješenjem za svoj problem, ljudi će vam vratiti novac. Razmislite o prednostima koje saradnja sa vašom kompanijom može donijeti vašem partneru.

Istaknite problem koji vaša kompanija rješava, pa tek onda dajte ostatak informacija.

Nastavite istraživati

Uvijek postoji prostor za poboljšanja, pa ne biste trebali prestati tražiti nove ideje. Potražite načine za pokretanje emaila drugačije od uobičajenih ”cold email-ova”. Važno je prilagoditi svaku poruku kako biste poboljšali odnose s klijentima i vaše ukupne marketinške performanse.

Pokažite kako će im to koristiti

Postoji još jedna korisna tehnika koju je lako propustiti. Poznat je kao rezervni bloger outreach. Radi se o tome da primateljima ponudite priliku da od vas, kao autora emaila, ostvare beneficije. Primjer međusobne saradnje može biti pisac koji kreira gostujuće postove za svoju web stranicu kako bi dobio povratne veze.

Podstaknite korisnike na razmjenu povratnih informacija

Neki se ljudi previše plaše da bi čuli kritiku, pa ne traže komentare. Čak su i negativne povratne informacije vrijedne jer ukazuju na nedostatke u vašem radu i pomažu poboljšati proizvod ili uslugu prije nego što izgubite veliki dio publike. Osim toga, ljudi vole da ih se čuje. Stoga će se osjećati potrebnima ako zatražite njihovo mišljenje. Dobivanje povratnih informacija je također odličan način za započinjanje razgovora s korisnicima s kojima ranije niste imali interakciju.

Outreach Marketing taktike

Kao što je pokazalo nedavno istraživanje, oko 83% kupaca oslanja se na preporuke svojih kolega kada su u pitanju oglasi. Možete imati koristi od korištenja ovih taktika outreach marketinga:

  • Stupite u kontakt sa uspješnim blogerima u vašoj industriji;
  • Osmislite događaje s utjecajem;
  • Uključite fokus mreže;
  • Koristite citate i svjedočanstva;
  • Pobrinite se da komunicirate s pravim ljudima;
  • Ispričajte svoju uspješnu priču;
  • Automatizirajte poslovnu komunikaciju.

Sada kada znate šta je Outreach marketing, s hrpom savjeta, taktika i primjera pri ruci možete osnažiti svoju marketinšku strategiju.

Step2Digital agencija za digitalni marketing i web dizajn pomaže kompanijama da izgrade brend i ostvare porast poslovanja. Ukoliko želite više informacija ili ste zainteresovani za neke od naših mnogobrojnih usluga, posjetite našu kontakt stranicu.

Ukoliko želite saznati više o vrstama marketinga i marketinškim strategijama i taktikama, pročitajte naše blogove:
Šta je Email Marketing?
Kako digitalni marketing pomaže rastu poslovanja?
Razlozi zašto morate imati web stranicu