Trenutno pregledavate Zašto je web stranica ključna stvar u prodaji?

Zašto je web stranica ključna stvar u prodaji?

Danas odgovaramo na pitanje zašto je web stranica ključna stvar u prodaji? U koliko u današnjici nemaš web stranicu, smatra se da ne postojiš. Prvu stvar koju radi većina ljudi jeste pretraživanje brenda ili kompanije putem google tražilice kako bi dobili informacije, u koliko ne mogu pronaći u većini slučajeva odustaju što znači da brendovi ili kompanije gube potencijalne klijente i automatski ruše sami sebi budžet.

Zašto je web stranica ključna stvar u prodaji?

Web stranice je poput izloga

Kada prođeš pored radnje i pogledaš izlog, prvih 7 sekundi je najvažniji i to će odlučiti da li će te privući da uđeš i kupiš nešto, to je ista stvar i sa Web stranicom. Prosječnih 7 sekundi je potrebno za ostajanje ili napuštanje web stranice što znači da prvi dojam je najbitniji.

Također jedna od najbitnijih stvari jeste da web stranica nije samo da postoji i da daje neke informacije, glavna uloga web stranice jeste da privuče potencijalnog kupca da naruči proizvod ili se odluči za neku uslugu. Kada uđete na bilo koju stranicu o garderobi daćemo Zara za primjer, većinu kupaca privuče prvih 7 sekundi to je najčešće baner koji se nalazi na stranici sa natpisom “Do 70% sniženje” ili slično. Taj naslov privuče 90% osoba.

Profesionalno izrađena web stranica na kojoj svakodnevno objavljujete kvalitetan i relevantan sadržaj temelj je za izgradnju vjerodostojnosti i povjerenja između vas, klijenata i potencijalnih investitora. Kada svoj sadržaj s weba distribuirate pravim kanalima (kao što je npr. Facebook stranica , LinkedIn ili Instagram) tada u biti gradite imidž stručnjaka kojemu kupci mogu vjerovati.

Nadamo se da smo vam ovom objavom razjasnili važnost web stranice u poslovnom svijetu. Za više informacija možete potražiti na našoj web stranici, kao i usluge kao što su web dizajn, grafički dizajn, digitalni marketing i još mnogo toga.

Vaša konkurencija je online

Ako se pokušavate istaknuti u industriji, bez obzira o čemu se radi, uvijek trebate pretpostaviti da vaši najveći konkurenti već imaju snažnu online prisutnost. Na trenutak razmislite o nekim od najvećih imena u bilo kojoj industriji. Velika je šansa da imaju web stranicu, baš kao i njihovi konkurenti.

Svakako je pametno istražiti konkurente online. Što oni rade, a da biste vi mogli bolje u vidu web dizajna, vremena učitavanja stranice i optimizacije weba za tražilice? Koje marketinške metode oni NE koriste? Koliko atraktivnijom možete učiniti svoju web stranicu u usporedbi s njihovom kako bi se učinkovitost vaše web stranice povećala?

Međutim, samo postojanje web stranice nije nužno jedino što je potrebno da biste bili konkurentni. Morate je kontinuirano ažurirati kako biste nudili bolji sadržaj i uvjerili kupce da su vaše usluge neusporedivo bolje od onoga što nude vaši konkurenti.

Step2Digital agencija za digitalni marketing i web dizajn pomaže kompanijama da izgrade brend i ostvare porast poslovanja. Ukoliko želite više informacija ili ste zainteresovani za neke od naših mnogobrojnih usluga, posjetite našu kontakt stranicu.

Ukoliko želite saznati više o vrstama marketinga i marketinškim strategijama i taktikama, pročitajte naše blogove:
Šta je Outreach Marketing?
Šta je Email Marketing?
Kako digitalni marketing pomaže rastu poslovanja?
Razlozi zašto morate imati web stranicu