Trenutno pregledavate Zašto je Outsourcing Marketing odličan za poslovanje?

Zašto je Outsourcing Marketing odličan za poslovanje?

Pitate se zašto je Outsourcing Marketing odličan za poslovanje?

Outsourcing marketing je praksa ugovaranja marketinških funkcija neke organizacije sa vanjskom firmom. I strateške i operativne funkcije mogu se, a često se i delegiraju, marketinškom partneru treće strane, koji ima specijaliziranu stručnost, alate i stručno osoblje za pružanje kompletnog paketa marketinških usluga. A budući da je on odgovoran za izvedbu programa, vanjski partner obično redovito izvještava o izvedbi programa.

Naravno, tvrtke za profesionalne usluge oslanjaju se na različite stepene vanjskog marketinga, od rukovanja svime što je interno do eksternalizacije svake funkcije (vidi Nivoe vanjskih marketinških aktivnosti u nastavku).
Na primjer, jedna marketinška funkcija koju obično prepuštaju vanjske tvrtke profesionalne usluge je dizajn web stranica. Vrlo malo firmi ima interno iskustvo za dizajniranje i razvoj složene web stranice. To je zadatak koji najbolje odgovara firmi koja svakodnevno dizajnira i gradi web stranice.

Neka preduzeća, s druge strane, prepuštaju vanjske poslove svaki aspekt svog marketinga. To omogućava njihovom vodstvu i profesionalcima da se intenzivno fokusiraju na svoju osnovnu djelatnost. Oni se oslanjaju na svog marketinškog partnera da predloži strategiju, implementira je i izvijesti o napretku. Njihova marketinška firma ključni je partner u njihovom uspjehu.

outsourcing marketing

Koji sadržaj možete prepustiti vanjskim kompanijama?

Sada postoji rastući trend da se širokom spektru objavljivanja sadržaja i marketinških projekata prepuste vanjskim pružateljima marketinških usluga. Ispod je djelomična lista projekata objavljivanja sadržaja i marketinga koje možete prepustiti vanjskim suradnicima.

  • Bilteni i email kampanje
  • Knjige i e-knjige
  • Kolumne sa savetima stručnjaka
  • Ažuriranje informacija o web stranici
  • Održavanje bloga
  • Podcasti i video zapisi
  • Bijeli papiri
  • Godišnji izvještaji
  • Trgovačke publikacije

Zašto povjeriti vaš sadržaj i marketinške projekte vanjskim kompanijama?

Za uspjeh poslovanja potrebna je jasna marketinška strategija. Međutim, neko može biti zastrašujući zadatak da vodi kompaniju i istovremeno izvršava marketinške strategije. Traženje pomoći pružatelja internetskih marketinških usluga može pomoći vašem poslu u postizanju vašeg marketinškog cilja. Oni vam mogu pomoći da kreirate najbolju strategiju marketinga sadržaja koja odgovara vašem poslu, dok istovremeno uklanja greške i lažne startove i štedi vaše vrijeme i novac.

Prilikom planiranja outsourcinga nekog aspekta ili cijelog vašeg marketinškog projekta, potražite MPO kompaniju koja NE naplaćuje tarifu koja odgovara jednoj cijeni. Zatražite pomoć praktičnih marketinških kompanija orijentiranih na rezultate koje nude lako razumljiv proces odabira pravih usluga koje će zadovoljiti vaše marketinške potrebe. Na taj ćete način garantirati kvalitetne isporuke koje vaše poslovanje zaslužuje.

outsourcing marketing

6 razloga zašto je outsourcing marketinga odlična ideja

Zašto biste trebali razmisliti o outsourcingu svog marketinga? Postoji mnogo dobrih razloga, ali većina se svodi na dolare i stručnost. Za razliku od prodaje, marketing je trošak, a ne novac. Prodajni tim obično je posljednje odjeljenje koje treba prekinuti. Previše marketinških stručnjaka može potencijalno iscrpiti vaš profit, ali premalo može dovesti do prezaposlenog tima.

Ponekad će vam trebati vanjsko mišljenje jer ste preblizu situaciji, što može dovesti do tunelskog vida. Ako smatrate da će povećanje broja osoblja učiniti vašu kompaniju neuravnoteženom ili vam samo treba malo jasnoće od stručnjaka, vjerovatno je vrijeme da razmislite o outsourcingu vašeg marketinga.

1. Ublažite probleme propusnosti

Svaki rukovodilac marketinga s kojim sam ikada radio ima više radnih zadataka, iznad i izvan toga zadržavajući fokus na marketinškom planu. Nije važno radi li se o pokretanju ili velikoj korporaciji; marketinške uloge imaju mnogo slojeva. Imam više klijenata koji se bave marketingom, ali i drugim odgovornostima unutar njihove organizacije. Kako se može očekivati ​​izvršavanje optimalnog marketinškog plana s toliko pokretnih dijelova?

2. Smanjite režijske troškove

Skupo je imati interni marketinški tim. Od HR -a i zapošljavanja, do obuke i beneficija, dug je i mukotrpan proces pronalaženja dobrih ljudi. Vaše potrebe će također varirati ovisno o situaciji u kojoj se vaša kompanija nalazi.

Na primjer, ako se sprema sajam, trebat će vam sve ruke na palubi. Sav drugi posao je u zastoju dok se cijela kompanija uključuje. Ovo je dobro vrijeme da vanjske uložete svoje marketinške napore, tako da se vaši zaposlenici s punim radnim vremenom mogu usredotočiti na vođenje emisije.

Druga varijanta potencijalne potrebe je lansiranje proizvoda. Lansiranje proizvoda zahtijeva jedinstveni marketinški plan samo za sebe. Oni mogu biti jako dugotrajni i iscrpljujući. Zaposleni će možda morati zanemariti važne dijelove posla kako bi posvetili svoje vrijeme lansiranju proizvoda.

Kada prepustite marketing agenciji, dobit ćete potpun i iskusan marketinški tim koji će uspješno izvršiti vaš plan.

3. Iskoristite stručnost industrije

Marketinške agencije žive i dišu marketing. Oni su na vrhu najnovijih taktika i trendova. Ključ svakog uspješnog plana marketinga sadržaja je da ga održavate svježim, a kad budete imali sjajan sadržaj, počet ćete vidjeti neke reflektirajuće podatke. Vanjska agencija može osigurati tromjesečne nadzorne ploče s rezultatima za praćenje uspješnosti marketinških napora i pružiti preporuke o tome kako maksimizirati te rezultate.

4. Povećajte svoj tim

Svi članovi tima imaju različite prednosti i ovisno o tome gdje vaše poslovanje vodi, vaše potrebe će se razlikovati iz godine u godinu. Neke godine zahtijevaju temeljni rad koji će morati proizaći iz jake strategije prije postavljanja ključnih marketinških elemenata. Nisu svi ljudi stratezi, dok su neki odlični u strategiji, ali užasni u izvršenju.

5. Osigurajte dosljednost

Mnoge inženjerske organizacije nude svojim zaposlenicima priliku za korporativni rast. Njihov rast u karijeri može uključivati ​​prodaju, istraživanje i razvoj, razvoj proizvoda, operacije i marketing. U jednoj inženjerskoj kompaniji s kojom sam radio, zaposlenici mijenjaju posao svake dvije godine, što može biti ometajuće.

Što se tiče marketinga, ako pronađete pravu agenciju, one mogu ostati dosljedan glas u vašem marketinškom planu.

6. Budite jasni na širokoj slici

Mnogo puta poznajete svoju kompaniju toliko dobro da ne možete vidjeti širu sliku – šumu – za sav posao koji obavljate na korovu. Može vam otvoriti oči da vanjska agencija pogleda vaše marketinške planove kako bi pronašla nove i inovativne ideje o kojima niste razmišljali.

Možda ćete se osjećati kao da poznajete svoju publiku, ali ne možete se staviti na njihovo mjesto. Možda ste previše bliski sa svojim proizvodom da biste razdvojili svoje emocije kako biste to vidjeli na način na koji to čini kupac. Svježe oči zaista mogu unijeti jasnoću.

Sada kada znate zašto je Outsourcing Marketing odličan za poslovanje, s hrpom savjeta, taktika i primjera pri ruci možete osnažiti svoju marketinšku strategiju.

Iskusni tim Step2Digital agencije može razumjeti vaše poslovanje i pružiti vam novu perspektivu koja će vam pomoći da vaše marketinško planiranje podignete na viši nivo.

Step2Digital agencija za digitalni marketing i web dizajn pomaže kompanijama da izgrade brend i ostvare porast poslovanja. Ukoliko želite više informacija ili ste zainteresovani za neke od naših mnogobrojnih usluga, posjetite našu kontakt stranicu.

Ukoliko želite saznati više o vrstama marketinga i marketinškim strategijama i taktikama, pročitajte naše blogove:
Šta je Outreach Marketing?
Šta je Email Marketing?
Kako digitalni marketing pomaže rastu poslovanja?
Razlozi zašto morate imati web stranicu