Trenutno pregledavate Instagram trendovi

Instagram trendovi

U 2021, Instagram trendovi se odnose na autentični sadržaj, uticajne osobe, vizuelne efekte, kreativnost, video zapise, priče i kupovinu. Za početak, platforma ima inovativne alate koji korisnicima omogućavaju stvaranje interaktivnog i svježeg sadržaja. Nadalje, platforma je evoluirala kako bi podržala svoje rastuće poslovne račune. Tu je i dodatni kontekst više ljudi koji su ostali sa svojim mobilnim uređajima. Dakle, izgleda da je Instagram na putu da postane najbolje mjesto za e-trgovinu.

Bilo da tek počinjete da gradite svoje prisustvo na Instagramu ili ste tokom godina stekli značajan broj pratilaca, isplati se razumjeti kako se ova platforma razvija. Sa ovim znanjem možete optimizirati doseg vaše Instagram stranice i, samim tim, doseg vašeg poslovanja. Osim ovoga, trebali biste uzeti u obzir i faktore koji ulaze u izgradnju i upravljanje poslovnim računom na nivou uticajnog lica, kao što je pronalaženje dobrog softvera za praćenje društvenih medija . Dakle, možda bi bilo vrijedno pogledati trendove na Instagramu za kompanije kako biste vidjeli jeste li ispred igre.

90% korisnika Instagrama prati preduzeća na mreži (Instagram, 2021.) i većina njih komunicira sa nalozima brenda. Zapravo, dva od tri korisnika vjeruju da društvena mreža omogućava interakciju s brendom.  

Najpopularniji instagram teme

  • Yoga
  • Novosti i politika
  • Kuhanje
  • Recepti
  • Zdravlje

Iz priloženog možemo vidjeti da trenutno dominiraju teme koje su povezane sa zdravljem, zbog trenutne situacije. Ljudi su više kod kuće, teretane ili trening centri su zatvoreni i većina njih bavi se yogom, vježbama kod kuće.

1. Meme sadržaj

Meme je postao sredstvo za brzo izražavanje. Od 4chan do gag stranica kao što je 9gag, meme sadržaj se koristi za zabavu, pričanje priče, dijeljenje osjećaja, izražavanje emocija, izražavanje mišljenja ili čak davanje savjeta. Ovih dana memovi su postali vrlo jak i moćan dio komunikacije među mladima i širili se poput šumskog požara.

Meme sadržaj

Postojanje Giphy-ja u alatima za komunikaciju pokazuje koliko se memovi danas koriste i njihova efikasnost u privlačenju pažnje gledalaca. Najpoznatiji Youtuberi kao što su Pewdiepie, KSI i Markiplier imaju Reddit forum sekciju za memove koje recenziraju u svojim video zapisima, dajući najboljim memovima Reddit bodove i besplatne stvari. 

2. Strateško objavljivanje

Mnogi brendovi i influenceri se bore s pravilnom strategijom svojih postova. Pravilo 1: nikada ne očekujte da će tuđa strategija raditi isto za vas. Opšte „pravilo palca” koje kompanije slijede je omjer 5:3:2; Na svakih 10 postova koje napravite, 5 bi trebalo biti eksterno, 3 su službene objave, a 2 zabavne. Međutim, ovo pravilo morate dodatno modificirati; u smislu platforme, publike, sadržaja i svrhe. 

ContentStudio izvještava da post konzistentnost trijumfuje nakon učestalosti. Opća ideja je jednostavna, ali se obično zanemaruje – kao što je kvalitet nad kvantitetom, orijentacija ka cilju, organizacija i kategorizacija. Influencermarketinghub predlaže ključ uspjeha s Influencer marketingom u 2021.: Ciljajte publiku za svoj brend, postavite ciljeve u odnosu na svoje poslovanje, pronađite influencere koji odgovaraju vašoj publici, komunicirajte i koordinirajte sa svojim influencerima kako biste prilagodili svoju strategiju sadržaja, izvršite CBA (sadržaj -Bazirane revizije) i OBA (revizije zasnovane na mogućnostima), osiguranje i kontrola kvaliteta, kreirajte kampanje sa svojim utjecajnim osobama, nacrtajte grafikon učinka i rezultata.

marketing balkan

3. Instagram live

Od kada je Instagram Live pokrenut 2016. godine, video snimci uživo postali su veoma popularni na platformi. Streaming videa u realnom vremenu ima niz prednosti koje nema nijedan drugi oblik sadržaja. 

Kao prvo, omogućava vam interakciju sa svojom publikom u realnom vremenu i omogućava dvosmjernu komunikaciju, a ne samo jednosmjerno dijeljenje sadržaja. Oni mogu komentirati i postavljati pitanja na koja možete odmah odgovoriti. Instagram Live vam također omogućava da dodate još jednog korisnika u svoj video feed uživo i možete komunicirati s njim uživo.

Ovo nudi mnogo mogućnosti vašem poslovanju da privuče vašu publiku. Možete koristiti video zapise uživo kako bi odgovorili na pitanja koja postavlja publika.

Instagram uživo

4. Interaktivni sadržaj

Baš kao i video snimci uživo, na Instagramu su u trendu i drugi oblici interaktivnog sadržaja. Mnogi brendovi i trgovci eksperimentišu s interaktivnim sadržajem kako bi potaknuli angažman publike.

Instagram pruža mnogo opcija za interaktivnost i privlačnost vašeg sadržaja. Instagram Stories je posebno dobar za kreiranje i dijeljenje interaktivnog sadržaja sa svojom publikom.

Evo nekoliko načina na koje svoj Instagram sadržaj možete učiniti interaktivnim.

Postavi pitanje

Ovo je jednostavan, ali efikasan način da svoj Instagram sadržaj učinite interaktivnim. Jednostavno postavite pitanje publici i ohrabrite je da odgovori. Što više odgovora dobijete, to je bolje za vas.

Za objave možete dodati sliku sa pitanjem i zamoliti ljude da pošalju svoje odgovore u komentarima. Sa Instagram pričama je mnogo lakše jer ima opciju postavljanja pitanja uz okvir za pisanje odgovora. 

Instagram pitanja

Kreirajte anketu

Ankete su još jedan popularan oblik interaktivnog sadržaja na Instagramu koji možete koristiti. Ovo su slična pitanjima, ali s dvije opcije odgovora koje ljudi mogu birati.

Vrlo je jednostavno kreirati ankete koristeći Instagram Stories naljepnice , baš kao i za pitanja. Možete upisati svoje pitanje u anketi i opcije odgovora i objaviti ih u svojoj Story.

instagram ankete

Drugi

Evo još nekih stvari koje možete učiniti da kreirate interaktivni Instagram sadržaj.

  • Napravite kviz i dajte svojoj publici priliku da testira svoje znanje.
  • Započnite odbrojavanje do nadolazeće objave, lansiranja proizvoda, događaja ili bilo čega drugog.
  • Eksperimentirajte s drugim interaktivnim naljepnicama za Instagram Stories.

5. Kupovina unutar aplikacije

Sve više i više potrošača se okreće internetu za svoje potrebe za kupovinom svega, od odjeće preko hrane do automobila. Budući da 70% kupaca već koristi Instagram za pronalaženje novih proizvoda (Facebook), logično je da Instagram korisnicima olakšava i olakšava kupovinu bez napuštanja platforme. Kako pandemija izbacuje iz kolosijeka planove za 2021., potrošači će vjerovatno povećati svoju aktivnost kupovine putem interneta. U mobilnoj aplikaciji Instagram, Shoppable Posts se pojavljuju u vašem feedu s malom vrećicom za kupovinu u donjem lijevom kutu i možete dodirnuti proizvode da vidite više informacija o njima.

6. Brendirani AR efekti

Dok su brendirani efekti bili smiješno popularni na vrhuncu popularnosti Snapchata , Facebook je preuzeo ideju i pretvorio je u cijelu platformu. Facebookov Spark AR Studio izašao je u javnost sredinom 2019. godine i od tada ga je više od milijardu ljudi širom svijeta koristilo za kreiranje vlastitih filtera AR efekata. Brendirane AR efekte koriste brendovi u različitim industrijama, od kozmetičkih kompanija koje korisnicima omogućavaju da vide kako različite nijanse šminke izgledaju na njima do brendova odjeće i kućnog dekora koji omogućavaju korisnicima da virtualno isprobaju odjeću ili vide kako bi određeni komad dekoracije izgledao u njihovom prostoru. Ovo je sjajan način za brendove da plasiraju svoje proizvode kupcima koji se sve više okreću internetu za potrebe kupovine.

Razvijte svoj brend u 2021. uz Instagram trendove i društvene mreže

Stvaranje snažnog prisustva brenda na Instagramu je veliki dio svake uspješne marketinške strategije na društvenim mrežama . Neprestano se dokazuje da je platforma za influensere, pružajući alate, pa čak i edukaciju koja pomaže brendovima da dosegnu sljedbenike i stupe u interakciju s njima. Kako Instagram nastavlja da se razvija, dodajući funkcionalnost i funkcije koje olakšavaju zadržavanje korisnika na platformi, influenserima i brendovima koji su već izgradili sljedbenike na platformi će biti sve važnije usmjeriti svoje napore ovdje. Sa 6 Instagram marketinških trendova za 2021. koje smo ovdje podijelili, imate više nego dovoljno da vam pomognemo da kreirate briljantnu, privlačnu i učinkovitu Instagram marketinšku strategiju koja će vam pomoći da nadmašite svoje konkurente na svakom koraku. Instagram trendovi u današnjici poboljšavaju profit brendovima.

Ukoliko želite saznati više o vrstama marketinga i marketinškim strategijama i taktikama, pročitajte naše blogove:
Šta je Outreach Marketing?
Šta je Email Marketing?
Kako digitalni marketing pomaže rastu poslovanja?
Razlozi zašto morate imati web stranicu